Update nieuws VvE Zeekant/Gevers Deynootweg, april 2022

ALV

Na een coronaperiode van 2 jaar zonder een ALV, staat er op 16 mei a.s. eindelijk weer een algemene leden vergadering van onze VvE in de planning. Deze start om 19:00 uur en wordt gehouden in Carlton Beach. Aan de orde komt de financiële verantwoording over enkele jaren met daarbij een uitgebreide toelichting van de gerealiseerde projecten en nog op stapel staande projecten. We gaan uit van een druk bezochte  bijeenkomst.

Garagedeur en vrijwilligers

De garagedeur aan de Geverskant was aan de randen al flink aan het roesten en in zijn geheel aan het oxideren. Om dit snel te stoppen heeft de deur door ons vrijwilligersteam een behandeling gekregen. Met een aanwijzing van de architect heeft deze ook een beter passende kleur gekregen, namelijk licht grijs. De andere 2 deuren staan hiervoor ook nog op de planning.

Zie hier de behandelde deur met een beschermende nieuwe verflaag, die beter past bij ons gebouw.

Op verschillende plaatsen in en rondom ons gebouw pakken vrijwilligers kleinere onderhoudsprojecten op, zodat grote en hoge kostenposten voor onze VVE voorkomen worden. Doe je ook mee?

De handmatige sleuteltoegang buiten van de rechterdeur is defect, we zoeken naar een oplossing omdat de huidige en oude module niet meer leverbaar is.

Schoonmaker

Wegens gezondheidsklachten heeft onze Nelis zijn werkzaamheden voor onze VvE moeten beëindigen. Wij hebben er alles aangedaan om hem de tijd te geven om terug te laten keren, zoals zijn plan aanvankelijk was.

In Yaroslav uit de Oekraïne die met zijn gezin in ons gebouw verblijft, hebben wij een goede vervanger gevonden. Wij zijn blij met zijn inzet. Aan ons de taak een goed contract met hem te sluiten. Daar wordt aan gewerkt.

Terras Zeekant

Bij mooi weer is het een genot om op ons gezamenlijke VvE terras aan de Zeekant te zitten. Na 15:00u zit je mooi in de zon met uitzicht op zee, en het is daarmee een leuke ontmoetingsplaats met mede bewoners. Deze is beschikbaar voor iedere eigenaar. Dat geldt natuurlijk ook voor de VvE-ruimte, waaraan het terras grenst. We zoeken nog wel naar een vrijwilliger die een aantal gebruiksregels voor beide ruimte kan opstellen, opdat iedereen daar op een juiste manier gebruik van kan maken.

Ventilatie en verwarmingsproject

Elke dag wordt er gewerkt aan een uitwerking van de verandering aan onze warmte-, water- en ventilatiesystemen. Wij zijn een eind gevorderd met enkele mogelijkheden die voor veel appartementen kunnen passen in de huidige ‘ketelruimte’. Op de ALV van 16 mei a.s. wordt u geïnformeerd over de laatste stand van zaken.