Email distributie lijst

VvE gerelateerde informatie delen
Om allerlei VvE gerelateerde informatie met elkaar te kunnen delen, gebruikten bewoners, commissies, CvT leden tot voor kort nog een papieren oplossing, die tijdrovend was en kosten met zich meebracht. Een goed alternatief is het gebruik van e-mail.

Distributie lijst met email adressen
De meeste van ons zijn wel in het bezit van een apparaat met een internetverbinding en een e-mail adres. Van die leden willen we graag een e-mail adres ontvangen, zodat we een distributie lijst kunnen opzetten, die we kunnen gebruiken om snel en goedkoop allerlei VvE gerelateerde informatie met elkaar te kunnen delen. Heeft U een nieuw e-mail adres, geeft dat aub door aan ons zodat wij de distributie lijst up-to-date kunnen houden – ( info@vvezeekantgevers.nl ).

Privacy gewaarborgd
Het is mogelijk om de e-mails zo te versturen dat er geen adressen zichtbaar zijn in de e-mail die je ontvangt. Alle geadresseerden komen dan in de bcc regel, een zogenaamde “blind copy”. Zo kan de privacy gewaarborgd blijven.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Stuur een email naar: info@vvezeekantgevers.nl
Onderwerp: distributie lijst VvE
Ik wil wel/niet anoniem blijven bij het versturen van vve gerelateerde emails
Naam: . . .
Huisadres: Gevers Deynootweg 12 . . . / Zeekant 1 . . .

Geen internet / papieren oplossing
Van degenen die (nog) geen internet aansluiting hebben, of om andere redenen de papieren oplossing willen houden, zou ik graag een strookje retour krijgen met daarop het adres en huisnummer zodat we die eigenaren alsnog van informatie kunnen voorzien middels de papieren oplossing wanneer van toepassing.

Ik wil de papieren oplossing blijven gebruiken.
Naam:
Huisadres: Gevers Deynootweg 12 . . . / Zeekant 1 . .
Doorhalen/aanvulllen wat van toepassing is.

– – – strookje in de bus bij Hans Nieuwstraten – Gevers Deynootweg 1274F – – –

Informatie van de bestuurder per e-mail
Een tweede stap om informatie van de bestuurder per email te laten lopen als goedkoper alternatief, kan wel maar dat zal via de algemene ledenvergadering moeten lopen. Onze eerste stap hierin communicatie van bewoners naar bewoners zal helpen om dit gedaan te krijgen bij de eerste Algemene Leden Vergadering.

Met vriendelijke groeten,
Mede bewoner en mede website beheerder,
Hans Nieuwstraten.