Vrijwilligerswerk en onderling contact

Onze VvE Zeekant / Gevers Deynootweg draait goed, soms met wat hulp van vrijwilligers (dat zijn dan eigenaars/bewoners). Samen hebben we in de afgelopen jaren letterlijk en/of figuurlijk de handen uit de mouwen gestoken om op verschillende manieren ons pand nog beter, leefbaarder en mooier te maken. En daar waar gewenst ook aan individuele bewoners hulp geboden.

Die samenwerking en oog hebben voor elkaar, is goed voor de onderlinge contacten en het vergroten van het woongenot. Mensen leren elkaar op een andere manier kennen en zetten zich tegelijkertijd in voor het pand.

Per definitie betekent “vrijwilligerswerk” dat dit kosteloos en dus zonder enige vergoeding wordt gedaan. En dat betekent een extra steun aan de vereniging. Alle informatie wordt in het vrijwilligersteam en met de beheerder Atrium open en transparant gedeeld/besproken.

Indien van toepassing, kan de informatie ook op de schermen en/of de website worden gedeeld. Alle activiteiten van het vrijwilligerswerk worden bijgehouden. Daarnaast hebben we als VvE een app-groep (VvE ZK GDW) waarin we zaken snel met elkaar kunnen delen. Wanneer je daar nog geen lid van bent, aanmelden kan bij info@vvezeekantgevers.nl onder vermelding van je 06 nummer en het huisnummer.

Wil je ook op een of andere manier bijdragen aan ons gezamenlijk complex of aan de leefbaarheid, meld je dan aan bij info@vvezeekantgevers.nl

Onze VvE heeft zelf belangrijke onderzoeksinstrumenten (#eerstziendangeloven).
Van links naar rechts – Joska Gal, Jos van der Leij, Cindy Slaghuis, Nel Buis, Edward Teunissen en Hans Nieuwstraten