Klachten en vragen

Wat te melden bij Atrium?

  • Technische klachten en gebreken
    Het betreffen hier klachten die betrekking hebben op de algemene gedeelten zoals het dak, lift, intercom, entrees, gevels etc.  (Bij twijfel kunt u uw splitsingsakte raadplegen of contact met ons opnemen).
  • Algemene klachten en vragen
    U moet hierbij denken aan vragen of opmerkingen van administratieve aard, schades voor opstalverzekering of andere aandachtspunten of verbeteringen, schoonmaakaangelegenheden, kapotte tegels, trappenhuizen, verstoppingen, defecte lampen, toegangsdeuren, lekkages, verloren sleutel van de buiten/garage/berging deur etc.
    Hoe kom ik contact met de beheerder

Wat te melden bij de politie?

  • inbraak, vandalisme, intimidatie en problemen met buren en geweld. 
    Hiervoor dient u contact op te nemen met de politie, telefoonnummer 0900-8844.

Contact op te nemen met Atrium – Tel. 070-3248400

U kunt het voorbeeld formulier gebruiken (onderaan de pagina), copy/paste in een email of even uitprinten en faxen of opsturen. Volgens de procedures die met de vereniging gemaakt zijn, wordt een melding direct doorgezet naar een gespecialiseerd bedrijf of wordt deze door een lid van het Technisch Team beoordeeld en wanneer dit mogelijk is, afgehandeld.

Alle manieren om Atrium te bereiken op een rijtje

Contractering:

In overleg met Commissie van Toezicht worden/zijn een beperkt aantal leveranciers geselecteerd voor de belangrijkste disciplines, zoals glasschades, lekkages, bouwkundige gebreken, storingen aan verwarmingsapparatuur, liftonderhoud en de intercominstallatie. De leveranciers zijn beoordeeld op prijsstelling, kennis van het complex, bereikbaarheid en snelheid van offreren. Het uitgangspunt is dat aan deze leveranciers bij storingen of schades opdrachten verstrekt worden.

NB. Het is niet de bedoeling dat u zelf opdrachten verstrekt, ook al zijn dit opdrachten die voor rekening moeten komen van de VvE. Deze opdrachten worden verstrekt door Atrium. Indien u zelf opdracht verstrekt loopt u het risico dat de rekening niet betaald wordt en u zelf voor de kosten opdraait.

KLACHTEN / REPARATIEFORMULIER

U kunt een voorbeeld formulier gebruiken, copy/paste in een email of even uitprinten en faxen of opsturen – klik hier om het voorbeeld formulier te openen/downloaden