Help onze VvE besparen met uw vrije tijd …

Beste bewoner,
Zoals u misschien inmiddels gezien heeft zijn er een aantal bewoners/vrijwilligers die hand en span diensten verlenen in en om het gebouw. Soms gaat het om eenvoudige hulp, als even een slang vast houden of wat zaken controleren, nakijken. Deze activiteiten besparen onze VvE heel veel geld, naar schatting over de afgelopen 4 jaar 100.000 euro aan besparing! Ieder uur dat een externe service wordt ingeschakeld kost het ons als VvE zeker 100 euro.

De meeste van deze vrijwilligers hebben een baan en zijn druk. Het is boeiend, gezellig, goed voor de conditie, goed voor de VvE en dus ook voor ons eigen bezit van grote waarde. Wij hebben overigens fantastische faciliteiten voor vrijwilligers, zoals een eigen ruimte. Er is deskundige begeleiding en hulpmiddelen zijn aanwezig.

Heeft u overdag vrije tijd over (gepensioneerd – ’s avonds mag ook) die u zou willen inzetten om het team van vrijwilligers te komen versterken, schroom niet en meldt u aan of spreek gewoon één van de vrijwilligers aan.

——————————————————————————————————————————————-
Stuur een email naar:
info@vvezeekantgevers.nl
Onderwerp: meedoen als vrijwilliger voor de VvE
Naam: . . .
Huisadres: Gevers Deynootweg 12 . . . / Zeekant 10 . .
——————————————————————————————————————————————-