Presentatie van Informatieavond 5 feb 2019

Beste Leden,

We hebben afgelopen dinsdag avond een informatieavond gehad over de gevelrenovatie, waarop een duidelijke presentatie werd gegeven door Raymond Camman van het Vastbouw Team. Hieronder kan u de presentatie downloaden in pdf.

Paar punten:

• Vastbouw heeft de ca 65 aanwezige leden geïnformeerd over wat we kunnen verwachten in de komende maanden.
  • Eventuele vragen worden ALTIJD ALLEEN GESTELD AAN de heer René van Vliet, de uitvoerder van Vastbouw. Hij is nagenoeg altijd aanwezig in het bouwkantoor op de bovenste parkeerverdieping aan de zeekant. (mailen via zeekant@vastbouw.nl of appen via 06-51524112).
  • Uiteraard kunt u ook via onze eigen website vragen stellen via het contact formulier:
  • Medio februari gaat Vastbouw starten met de steigers opbouwen aan de Zuidwest-kant.
  • De Cvt gaat samen met Atrium en Vastbouw onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor het plaatsen van isolerend glas voor vaste en bewegende delen. U krijgt daar binnenkort een voorstel over.
  • De volgende informatieavond is naar verwachting binnen 4 a 6 weken.
  • Mochten er nog vragen zijn over het bouw proces, maak dan s.v.p gebruik van het emailadres van vastbouw. Voor overige vragen kunnen jullie terecht bij Atrium, of via het contact formulier bij de CvT van onze vereniging.